میهمان گرامی برای استفاده کامل از امکانات باید عضو شده و یا وارد انجمن شوید - اکانت فوری با دسترسی محدود » نام کاربری و رمزعبور: visitor



بازگشت برندها به مدارس در شبکه‌های اجتماعی
زمان کنونی: 1396/8/2، 01:05 عصر
کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان
نویسنده: tazeha
آخرین ارسال: tazeha
پاسخ 1
بازدید 15

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
در اجتماعی به برندها بازگشت شبکه‌های مدارس

بازگشت برندها به مدارس در شبکه‌های اجتماعی
#1
بازگشت برندها به مدارس در شبکه‌های اجتماعی

 

برای بسیاری از کسب و کارها، دوره بازگشت به مدرسه فرصت‌های زیادی را در زمینه
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

ارائه می‌کند. مهمترین بخش کمپین بازگشت به مدرسه ارائه پست‌های جالب در شبکه‌های اجتماعی با هدف افزایش آگاهی برند و ایجاد لید (فرصت‌های احتمالی فروش) می‌باشد. ما امروز در
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

به شما نشان خواهیم داد چطور باید از زمان بازگشایی مدارس با برگزاری کمپین بازگشت به مدرسه به نفع برند و کسب و کارتان عمل کنید. با دارت همراه باشید.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



در زمان بازگشایی مدارس بسیاری از کسب و کارها این فرصت را برای تحقق اهداف برندشان و هدف قرار دادن مخاطبین هدف غنیمت می‌شمارند و سعی می‌کنند با تلفیق استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و استفاده از
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

برای طراحی پست‌های موثر و جذاب میزان درآمد حاصل از برگزاری کمپین بازگشت به مدرسه را افزایش دهند.

بسیاری از برندها در اینستاگرام سعی می‌کنند با رعایت اصل زیبایی شناختی (حتی با رعایت یک پالت رنگ خاص در پست‌ها) یک اصل یا سبک مشترک و مشخصی را در حوزه صنعت و کسب وکار خود در یک موضوع خاص ایجاد کنند.  به طور مثال برند معروف سوئدی و فعال در زمینه لوازم التحریر  به نام Kikki.K سعی کرده است با استفاده از تم رنگ طلایی و اصل سادگی در پست‌های خود در اینستاگرام و پیروی کردن از یک سبک مینیمالیستی برای منعکس کردن محصولات  جدید خود در فصل بازگشایی مدارس و به واسطه برگزاری کمپین بازگشت به مدرسه در اینستاگرام میزان فروش و آگاهی برند خود را از طریق بازاریابی شبکه‌های اجتماعی افزایش دهد.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



حتی بسیاری از برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید و عرضه لوازم التحریر با شروع فصل بازگشایی مدارس سعی می‌کنند در شبکه‌های اجتماعی با ایجاد حس نوستالژی (به ویژه در مورد لوازم مدرسه دهه ۶۰) تمایل خرید مردم به محصولات خود را افزایش دهند. این شیوه یکی از موثرترین روش‌ها برای تعامل با مخاطبین دهه ۶۰ در شبکه های اجتماعی و افزایش میزان فروش برندهای لوازم التحریر است که تجربه خرید موفقی را از طریق برگزاری کمپین بازگشت به مدرسه و تلفیق آن با حس نوستالژی و زمان گذشته مقدور می‌سازد.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



به طور مثال دیجی کالا هر ساله با برگزاری کمپین بازگشت به مدرسه در زمان بازگشایی مدارس با ارائه تخفیف‌های چشمگیر علاوه بر افزایش میزان تعامل با مخاطبین خود بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان را به خرید از این فروشگاه اینترنتی ترغیب می‌کند.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



کمپین بازگشت به مدرسه آنقدر جذاب هست که برند نایک از برندهای مشهور دنیای لوازم ورزشی را ترغیب کرده به مدرسه بازگردد. این برند هر ساله با شروع فصل مدارس کالکشن  جدید خودش در زمینه پوشاک و لوازم ورزشی ویژه مدرسه را به نمایش می‌گذارد.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



همزمان با راه‌اندازی کمپین بازگشت به مدرسه برند نایک در فضای آنلاین، استوری‌های اینستاگرامی این برند با توجه به برنامه
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

منتشر می‌شوند و کاربران را از شبکه‌های اجتماعی به سمت  لینک صفحه فرود اختصاصی کمپین بازگشت به مدرسه و معرفی محصولات نایک هدایت می‌کنند.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



کمپین بازگشت به مدرسه فقط معطوف به خرید لوازم تحریر و وسایل مدرسه نیست بلکه در مورد پوشاک مدرسه نیز می‌باشد. به طور مثال برند Macy’s با استفاده از پتانسیل بازاریابی شبکه های اجتماعی و بهره‌گیری از افراد مشهور (مانند Liz Gillies بازیگر و خواننده معروف آمریکایی) و
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

شبکه‌های اجتماعی با تعداد بیشمار فالوور، توانست کمپین تبلیغاتی خود را  در زمان بازگشایی مدارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال کند.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



این برند در کمپین بازگشت به مدرسه از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها خواست تا لباس‌های مد ۱۹۹۰ را بپوشند در شعبات مختلف Macy’s حضور پیدا کنند و هواداران خودشان را برای خرید پوشاک مدرسه همراهی کنند. در این رویداد هواداران نیز عکس‌های خودشان با پوشاک این برند را با هشتگ throwbacktoschool در شبکه‌های اجتماعی برای ترویج کمپین بازگشت به مدرسه Macy’s منتشر کردند.

بسیاری از برندهای پوشاک در آستانه بازگشایی مدارس در محتوای تصویری خود علاوه بر رونمایی از محصولات  جدید خود ویژه دانش آموزان و دانشجویان تخفیف‌های خود را ارائه می‌کنند. سایت MyHabit یکی از سایت های موفق در این زمینه است که فعالیت موثری را در شبکه‌های اجتماعی دارد.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



به عنوان مثالی دیگر، برند TP-Link جزو برترین ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و wi-fi می باشد با فرا رسیدن زمان بازگشایی دانشگاه‌ها،
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

خود را روی دانشجویان هدف قرار داده است. به طوریکه هر دانشجو قبل از آغاز ترم تحصیلی دانشگاه باید wifi داشته باشد. این برند با تدوین
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

و برگزاری کمپین بازگشت به مدرسه یک هرم غذایی را ترسیم نمود که اولویت‌های دانشجویان در دوران تحصیل را نمایش می‌دهد.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



این برند یکی از اولویت‌های مهم دانشجویان را اهمیت wi-fi  دانسته و در تصویر زیر ترسیم نموده است. این محتوای تعاملی که مطابق با استراتژی بازاریابی محتوایی این برند بود، به خوبی توانست در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از دانشجویان را به خود جلب کند و فرصت‌های فروش بالقوه‌ای را از طریق راه اندازی این کمپین بازگشت به مدرسه افزایش دهد.

برند ویکتوریا سیکرت در مثالی دیگر، از کالکشن Collegiate به مناسبت بازگشایی مدارس رونمایی کرد و بین ۷۸ مدرسه در آمریکا رقابتی آنلاین را در شبکه‌های اجتماعی و به واسطه راه اندازی کمپین بازگشت به مدرسه راه انداخت تا در نهایت یک مدرسه برای برگزارش فشن شو این برند مطرح حوزه مد و پوشاک انتخاب شود.


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید



این برند با راه اندازی کمپین بازگشت به مدرسه و با اتخاذ راه کارهای هوشمندانه
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

و تلفیق جذاب آن با ایده‌های بازاریابی شبکه های اجتماعی مانند
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

اهداف خود را می‌چیند و برای انتخاب مدرسه برتر در هر سال فعالیت گسترده‌ای را در اینستاگرام و اسنپ چت آغاز می‌کند و با
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

توانسته است علاوه بر افزایش فروش کالکشن ویژه خود در فصل بازگشایی مدارس، به طور چشمگیری به افزایش آگاهی برند خود کمک نماید که افزایش فالوورهای برند و مشارکت اجتماعی آنها را برای این برند به ارمغان آورده است.

برند‌های ایرانی کاله و پگاه نیز به صورت هوشمندانه و هدفمند در فصل بازگشایی مدارس، با هدف برندسازی آنلاین و افزایش فروش کمپین بازگشت به مدرسه را به صورت مشترک و با طراحی و اجرای متفاوت برای افزایش تعامل با مخاطبین هدف خود راه اندازی کردند.



پاسخ



موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بازگشت برندها به مدارس در شبکه‌های اجتماعی tazeha 0 16 1396/7/2 - 06:23 عصر
آخرین ارسال: tazeha
  بازگشت برندها به مدارس در شبکه‌های اجتماعی tazeha 0 22 1396/6/30 - 07:06 صبح
آخرین ارسال: tazeha
  بازگشت برندها به مدارس در شبکه‌های اجتماعی tazeha 0 20 1396/6/23 - 03:47 عصر
آخرین ارسال: tazeha

پرش به انجمن:



کاربران در حال بازدید این موضوع:

2 مهمان