میهمان گرامی برای استفاده کامل از امکانات باید عضو شده و یا وارد انجمن شوید - اکانت فوری با دسترسی محدود » نام کاربری و رمزعبور: visitor



.طراحی سایت فروشگاهی
زمان کنونی: 1396/11/2، 09:21 عصر
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: sitecup1
آخرین ارسال: sitecup1
پاسخ 1
بازدید 15

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
طراحی فروشگاهی سایت

.طراحی سایت فروشگاهی
#1
.طراحی سایت فروشگاهی 
[font]اینترنت و 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید




فروشگاه های اینترنتی مشخصه های خاص خود را دارند بطوریکه بگونه ای طراحی شده اند تا کاربران تنها یک را انجام دهند – خرید آنلاین یا اینترنتی. 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

 که میخواهد چنین وب سایت هایی را 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

 کند می بایست معیارهای فروش اینترنتی گوناگونی را مد نظر داشته باشد. در این مقاله تلاش ما بر آن است تا نگاهی اجمالی به برخی از جنبه های مهمی که در طراحی[font] یک فروشگاه اینترنتی مد نظر گرفته می شوند بیاندازیم.

بسیاری از شماها احتمالا قبلا این سوال در ذهنتان بوجود آمده است که چرا 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

ی که یک فروشگاه اینترنتی می باشد با 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

 های دیگر متفاوت می باشد. چنین وب سایت هایی می بایست جذاب، سازمان یافته و منسجم باشند و از رنگ های درستی که مناسب روحیه وب سایت هستند استفاده شود. نگاهی دقیقتر به فروشگاه های اینترنتی موفق، مفهوم تفاوت های میان فروشگاه های اینترنتی موفق را نشان می کند.

یک فروشگاه اینترنتی می بایست از مبانی فروش خاصی پیروی کند:
• 1. دادن روحیه نشاط به کاربران حین خرید اینترنتی
• 2. اطمینان حاصل کنید که وب سایت تان اطلاعات کافی در خصوص اینکه صاحبان این سایت چه کسانی می باشند و چرا این وب سایت و صاحبان آن افراد امینی هستند ارائه می دهد.
• 3. استفاده از سایت باید برای همگان راحت باشد. اگر نیست، خریداران به سمت رقبایتان خواهند رفت.

این اصول، اصول  جدید ی نمی باشند. همه ما با این اصول از طریق تجربیات روزمره خود در فروشگاه ها، مغازه ها و مراکز خریدی که منتظر باز شدن درب توسط مشتریان هستند، آشنایی داریم. معضل اساسی برای 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

 آنست که چطور این روشهای فروش مرسوم را در یک 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

، فروشگاه اینترنتی، و یک دنیای مجازی به نام اینترنت پیاده سازی کند. 

من مطمئنم که همه شما متوجه شده اید که قسمت پخت اکثر شیرینی فروشها، در دورترین بخش شیرنی فروشیها قرار دارند ولی همچنان بوی شیرینی تازه، از درب ورود به مشام میرسد (حتی برخی اوقات، آنها از هواکشهایی برای پخش کردن بوی شیرینی به بیرون استفاده می کنند). آنها اینکار را به عمد انجام می دهند. فروشنده ها از حس بویایی برای جذب مردم و کشاندن آنها به فروشگاه هایشان استفاده می کنند جاییکه انواع و اقسام کالاها و اجناس اغوا کننده وجود دارد - همانند همان مثال شیرینی فروشی
[/font][/font]



پاسخ



پرش به انجمن:



کاربران در حال بازدید این موضوع:

1 مهمان