میهمان گرامی برای استفاده کامل از امکانات باید عضو شده و یا وارد انجمن شوید - اکانت فوری با دسترسی محدود » نام کاربری و رمزعبور: visitor



پشتیبانی در طراحی سایت:
زمان کنونی: 1396/9/27، 04:57 صبح
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: sitecup1
آخرین ارسال: sitecup1
پاسخ 1
بازدید 47

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
در طراحی پشتیبانی سایت

پشتیبانی در طراحی سایت:
#1
یکی از مهم ترین مراحل 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

مرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد .


   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

 بدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هر 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

 یک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند .

در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم .
 سیستم پشتیبانی تلفنی
این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است .

در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود .

در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های  خود مطلع باشند.

در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود .

یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود .سیستم پشتیبانی تیکتینگ
یکی از  جدید ترین سیستم های پشتیبانی در 
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

 سیستم تیکتینگ است .

در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد .

روش کار این سیستم به این صورت است که ابتدا
   برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید

 اقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند .

هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند .در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند .



پاسخ



پرش به انجمن:



کاربران در حال بازدید این موضوع:

1 مهمان